duminică, 4 septembrie 2016

Inlocuire ghidon bicicleta MTB

Acum....Salutare biciclisti !
Azi am realizat un mic upgrade la bicicleta personala!  Ceva ce-mi doream de mult !
Mi-am schimbat coarnele! :))

Ghidonul cel vechi era de 590mm tip flat, era prea scurt si drept...mai exact nu-mi oferea o pozitie confortabila la condus !
Ghidonul cel nou este un 680mm tip rise de la Zoom. Diametru este 25.4mm si unghiul de 20 grade.

Scule necesare:
imbus 4 pentru pipa
imbus 5 pentru frane si schimbatoare
Surubelnita cruce pentru sonerie
Material textil pentru scoaterea mansoanelor
Apa pentru introducerea mansoanelor

Ordinea operatiilor:
1. slabit frane si schimbatoare si deplasate spre interior
2. demontat sonerie si far
3. scos mansoane
4. scos frane si schimbatoare
5. montat noul ghidon
6. reintroducere frane si schimbatoare cu ghidonul slabit si mutat mai intai spre stanga si apoi pe dreapta
7. alegere unghi ghidon si strangere pipa cu imbusul de 4 in sensul acelor de ceasornic....pana la momentul ca se simte ca sunt stranse...dar fara sa fortam !
8. montarea mansoanelor
9. reglarea si fixarea franelor si schimbatoarelor dupa unghiul preferat, dar cat mai apropiat de manson.
10. circa 30 de minute de munca...depinde cat de greu se scot si se monteaza mansoanele....la ale mele am transpirat un tricou :))

Dupa o tura de 23 km am ajuns la concluzia ca a meritat din plin investitia !  75 ron !

No more back pain !

Bafta!

p.s.  Daca aveti intrebasi si nelamuriri va rog sa le postati in comentarii !




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu